Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

S A D L I F E

Sedihnya hidup seorang insan bergelar wanita seperti Aku
Hidup aku tak gembira pun
Hidup bersama si dia menjadikan aku seorang insan yang selalu sedih, menanges, dan hidup dalam kekeliruan
Bilakah aku bisa memperoleh kebahagiaan seperti insan lain yang bergelar Pasangan?
Bila agaknya masa itu akan tiba?
Bila? Sampai bila aku harus menunggu?
Kapan masa itu mahu hadir untuk membahagiakan hati aku?
Adakah masa itu akan tiba saat aku sudah berlalu pergi?
Saat aku sudah berada di dunia lain?
Saat aku dah tak mampu untuk tersenyum?

Tolong berikanlah aku kebahagiaan dan kegembiraan sama seperti insan lain
Hanya itu permintaan aku
Tolonglah berikan aku kekuatan untuk terus kuat mengharungi segala dugaan ini
Aku hanya insan yang lemah
Aku hanya ingin kata kata semangat dan lebahagiaan dari Si Dia
Susah ke untuk memberikan aku kebahagiaan itu?

Si Dia tetap sering saja menyakiti hati aku
Susah untuk aku ubati luka di hati ini
Tapi susah jugak untuk aku menjaga hati Si Dia
Sibuk menjaga hati orang tapi siapakah yang mampu menjaga hati kita?
Siapakah? Siapa insan itu?
Hati aku sudah cukup terluka
Setiap hati torehan di hatiku semakin bertambah
Tidak berkurangan
Sukarnya untuk aku hilangkan segala luka yang telah engkau calarkan
Tapi aku hanya bisa berpura pura di hadapan engkau
Aku hanya bisa tersenyum bahagia di hadapan engkau
Tapi hanya Tuhan sahaja yang tahu bertapa seksanya hati aku ini

Aku bisa menjadi seorang penipu
Aku sanggup menipu aku agar kau tidak dapat melihat segala kesedihan yang aku alami
Satu yang kau perlu tahu
Segala kegembiraan dan kebahagiaan yang aku tunjuk kan padamu
Itu hanyalah kepura puraan
Aku tidak mahu kau melihat kesengsaraan aku
Aku tak kuat
Aku tak sihat
Aku tak sama seperti insan lain

Kalau kau dah ada pengganti diriku
Khabarkan saja kepada aku
Aku sedia untuk merelakan dirimu pergi walaupun hati aku sakit untuk menerimanya
Tapi aku rela buat apa saja asalkan kau bahagia
Aku bahagia bila dirimu bahagia
Aku hanya bisa tersenyum saat melihat dirimu bahagia
Aku tidak bahagia tigak mengapa
Asalkan engkau bahagia sayang (:

Maafkan andai ku tak sempurna
Untuk membuat dirimu bahagia
Aku ingin memohon sejuta kemaafan atas segala kekurangan aku
Aku ingin kau tahu
Kau adalah segalanya bagiku
Aku sayang kau selamanya :*

KEBAHAGIAAN DIRIMU ADALAH KEBAHAGIAAN AKU ^^

Maaf, aku tak mampu nak meluahkan segalanya, aku tak kuat. Thanks kepada sesiapa yang care pasal aku. Nevermind. Im tough. Aku mampu nak lalu segalanya. Salam

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤