Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

Hello Hai Wello Woiy

Erk -.-
Dah lama pulak kan aku rasa tak hapdate belog hambar nih
Nak hapdate pasal aku ekh?
Nothing lah

Nak cerita pasal semua lah ;)

Pasal aku?
Aku? Apa pasal dengan aku?
Aku rasa aku sihat dan semakin gemuk >.<
Busy dengan homework
Just onlye has a week to finish it
Damn -.- Dafak 

Pasal Dia?
Macam selalu lah kami
Selalu gaduh dan gaduh dan gaduh dan gaduh dan gaduh
Memang itu hobby kami :3
Dia pun selalu je sakit kan hati aku
So, aku diam jelah
Then, nak buat apa kan?
Tak kan nak bunuh diri pulak -.-
Macam dah lambat je sebab Spm bakal tiba 

OhMaiGodd :O
Spm? Apakah?
Aduh, cepat betul masa berlalu kan?
Sedar tak sedar * bukan SDAR *
Dah bakal bergelar calon Spm

So, Means
No Phone (Y)
No Online (Y)
No Blogger (Y)
No Hang Out (Y)
Shittoo -.-

Sokay
Tak apa
Aku sanggup berkorban Demi Spm
I kill you Spm =="

Eh, aku tak tahu nak hapdate apa lah 
Aku tak kan teringat nak hapdate belog ni kalau 
Tak ada orang yang bukak
Sebab MrDaus selalu bukak lah
Thats why aku selalu Hapdate 

MrDaus? Budak STAR ;)
Dia semakin suka sakit kan hati aku
Semakin suka carik gaduh dengan aku
Semakin suka bagi aku gelaran yang bukan bukan
Semakin suka menggatal
Semakin pandai romanti
Semakin pandai menjiwang
Semakin nakal
Semakan handsome
Semakin kacak
Semakin awesome
Semakin tak setia
Semakin hotsetap 
Semakin shit perangai
Semakin suka abaikan aku
Semakin suka buat aku nanges
Semakin kurang manja dengan aku
Semakin tak sayang aku
Semakin benci aku

Aku berani cakap macam tu sebab dia buktikan kata kata dia tu
Dia tweet, Dia answer kat ask.fm
Dia cakap, Dia marah aku :'(

Dan dia semakin TakNak MepertahanKan Hubungan Kami

Ayat dia pada satu malam membuatkan aku rasa hubungan kami tak lama
Ayat tu jugak yang membuatkan aku rasa semakin jauh dengan dia
Ayat tu jugak yang membuatkan dia taknak mempertahankan hubungan kami
Ayat tu jugak menjadi setiap malam adalah mimpi ngeri
Ayat tu jugak yang manjadikan aku keliru

" WALAU MACAM MANA PUN KITA MEMPERTAHANKAN HUBUNGAN KITA, KALAU KITA TIADA JODOH, NAK BUAT MACAM MANA KAN "

Tapi setidak tidaknya kita mampu untuk mencuba dan pertahankan nya jugak kan? Kenapa kau cakap macam tu?

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤