Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

❤ N E W B L O G I E S ❤

H E Y H E Y 
N A M P A K  T A K  B E L O G  K I T A  D A H  L A W A
 N A M P A K K A N ?
 S E T E L A H  H A M P I R  S A T U J A M  A K U 
M E N G G O D O L  B E L O G  N I 
D A H  H A M P I R  B E R H A B U K 
H U U H U U H U U H 
*  T E N G A H T I U P H A B U K *

kembali kepada tulisan asal
hahaha
mesti korang tak paham kan ? kisah pulak -.-
pandai pandaikan lah diri anda untuk membaca belog aku okay ?

new one right ?
susah jugak nak buat , hias belog ni
tapi kalau nak menjahanamkan
nak mengHACKED 
pehh ! senang gila
hoho

sekarang nak cerita serba sedikit tentang kehidupan aku selepas exam
okay
macam aku cakap
lepas exam kat asrama sangat bosan
nothing to do
im BORED >oo<
makan + tidur + texting + online + movie
THATS ME !!

eh , eh , esok dah MULA SPM LAH !
wah , mesti berdebar debarkan calon spm semua
aku pun terasa debaran nya * ecececeeh !
hurm
aku pun rasa takut
yelah 
next year SPM kot
PMR dah berlalu
nothing ! but ?
SPM !
merupakan permulaaan kepada kehidupan weh !!

agak penat menaip
LAST BUT NOT THE LEAST 


GOOD LUCK TO ALL SPM CANIDATES (:

DO YOUR BEST !


SEDIKIT GAMBAR YANG BERJAYA AKU HASILKAN 
KAHS BUAT CALON CALON SPM >.<
* k,buruk -..- *


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤