Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

❤ HAPPY FASTING ❤

DAH HAMPIR SEBULAN DAH KITA BERPUASA
AND ME ? 
OF COURSE PENUH OKAY ? HAHA
TODAY AKU NAK UPDATE PASAL BULAN RAMADHAN
OKAY BULAN RAMADHAN BULAN ISLAM
AND BULAN YANG PALING MULIA DI ANTARA BULAN BULAN LAIN

TAPI
DALAM BULAN NI LAH AKU PALING BANYAK TEMPUH DUGAAN
MACAM MACAM LAH
TAK TERKIRA KOT
TAPI AKU MASIH KUAT
MASIH TOUGH NAK LALUI BENDA NI SEMUA
TERIMA KASIH ALLAH BAGI AKU KEKUATAN SEGALANYA 

KENAPA MESTI BULAN PUASA AKU DIDUGA ?
MAYBE AKU BANYAK DOSA
SO 
DENGAN CARA INI SAHAJA LAH ALLAH BAGI AKU PELUANG UNTUK
HAPUSKAN DOSA AKU SIKIT DEMI SIKIT
AND LAST NIGHT
AKU HAMPIR MATI -.-"
STATEMENT AGAK BODOH BUT ITS FACTS (:

AKU TAK DAPAT BERNAFAS WOH
AKU RASA MALAIKAT DAH DEKAT JE NAK TARIK NYAWA AKU
TIME TU HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAHU BERTAPA SAKITNYA DERITA YANG AKU RASAI >.<
NASIB BAIK FIRDAUS ADA
TEMAN AKU WHOLE NIGHT

ALHAMDULILLAH 

AKU DAH SEMAKIN SIHAT
TAPI DADA MASIH SAKIT TAK BOLEH NAK BARING SANGAT
AKU HARAP PENYAKIT AKU NI TAK MENGANGGU RAYA AKU
KESIAN FAMILY AKU :'(
DAN SEMOGA CEPAT SEMBUH
NAK BALIK ASRAMA TAK LAMA LAGI

act , BANYAK LAGI DUGAAN YANG AKU TEMPUH
KALAU NAK CERITA MEMANG PANJANG WOH !!
AKU CERITA YANG PENTING AND TAK MENYAKITKAN HATI MANA MANA PIHAK

SEKIAN

TERIMA KASIH :D


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤