Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

ADA AKU KISAH ?

AKU PELIK
KENAPA MESTI NAK JELES ? 
KENAPA MESTI NAK AMBIL TAHU SEMUA PASAL AKU ?
AKU TAHU AKU hot (!)
TAPI
TAKYAH LORAT LORAT AMBIL TAHU PASAL KAMI (:
AKU RIMAS DAPAT ORANG SEKELILING 
YANG CARING dan SUKA JAGA TEPI KAIN AKU
PELIK LAH
AKU TAK HERAN LAH PASAL KORANG
KENAPA SIBUK AMBIL TAHU PASAL AKU ?
HAISH -.-

AKU TABAH
I'LL IGNORED YOU ALL
SHUH -.-

AKU TAHU KORANG TAKSUKA AKU DENGAN DEA
OKAY FINE (!)
MEMANG SUKA KAMI BREAK KAN ?
NANTI AKU BREAK
MESTI KAU JADI ORANG PALING GEMBIRA KAN ? KAN ?

AKU RASA AKU TAK KACAU KAU KAN ?
SABAR JELAH >.<


SELAMAT BERBUKA DARIPADA NATASHA AMIRA (:


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤