Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

Rindu Sama Kau
SEJUJURNYA
AKU MERINDUI KAU 
AKU MASIH SAYANG PADA KAU
SUSAH UNTUK AKU MELUPAKAN KAU
SUSAH UNTUK AKU MELEPASKAN KAU
SUSAH UNTUK AKU TERIMA BAHAWA KAU ADALAH MILIK ORANG LAIN
SUMPAH AKU SAYANG KAU <3

AKU INGAT SAAT KITA KELUAR LEPAK
KAU BELANJA AKU TAMBANG BAS
KAU BELANJA AKU MAKAN
KAU BELIKAN AKU SELIPAR SEBAGAI TANDA KAU SAYANG AKAN AKU
KAU JAGA AKU DENGAN PENUH KASIH SAYANG
KAU BERSABAR DENGAN AKU
KAU TAK PERNAH MARAH AKU
KAU TAK PERNAH BERKASAR DENGAN AKU
KAU TAK PERNAH GUNA PERKATAAN 'AKU KAU' MASA KITA GADUH
AKU RINDU SAAT ITU
AKU RINDU SAAT BERSAMA KAU

SATU HARI , AKU BACA MESEJ LAMA YANG TELAH KAU BERIKAN PADA AKU
AKU MENANGIS SEORANG DIRI MENGENANGKAN KEBODOHAN AKU -.-

KAU : I AKAN CUBA KUMPUL DUIT UNTUK BELIKAN HADIAH YANG TERBAIK UNTUK HARI JADI U . I TAK NAK APA APA PUN UNTUK HARI JADI I
AKU : HABIS TU , YOU NAK APA ?
KAU : I NAK SESUATU YANG PALING BERHARGA DALAM HIDUP I IAITU I NAK U AND I NAK KESETIAAN DAN KEJUJURAN DARI U
AKU : OKAY , I AKAN CUBA BAGI YANG TERBAIK BUAD U

SUMPAH AKU MENYESAL
SUMPAH AKU SEDIH , RASE TERLALU BODOH SEBAB TAK TUNAIKAN JANJI AKU KAT KAU
AKU RASA MENYESAL SANGAT SANGAT
DAN DISEBABKAN ITU
AKU TAK NAK KAPEL LAGI
AKU TERLALU TAKUT NAK KAPEL
SEBAB 
BILA KAPEL 
AKU AKAN BERJANJI TETAPI AKU TIDAK MENUNAIKAN JANJI AKU
AKU RASA TAKUT UNTUK BERJANJI
SORRY SEBAB TERPAKSA TOLAK MAMAT MAMAT YANG AJAK KAPEL
AKU TAK BERSEDIA LAGI
AND 
AKU WASWAS
AKU TAKUT DIPERMAINKAN 
AKU MASIH TAK BOLEH LUPAKAN SI DEA

KEPADA CAPITAL T
AKU MEMANG SAYANG KAU
TAPI AKU TAK BOLEH TERIMA KAU SEBAGAI KAPEL AKU 
SEBAB AKU MASIH TAK BERSEDIA
DAN MASIH TAK BOLEH LUPAKAN JAAFAR's SON (:
KITA KAWAN DULU OKAY ?
SATU LAGI
AKU NAK FOCUSKAN DIRI DEKAT PELAJARAN
TAK NAK KAPEL KAPEL LAGI SAMPAI DAH HABIS SPM
AKU DAH JANJI DENGAN MAMA NAK JADI ORANG YANG BERJAYA
SO , SORRY KAPEL
HELLO SINGLE
>.<


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤