Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

SEA itu PANTAI

semalam aku pergi pantai dengan kazen aku
pergh , memang best mandi pantai
aku tenggelam dalaM AIR lame gila kot
semua kalah lawan aku
haha . BRAVO . aku hebad 
konon =/=

pergh , pantai memang best tapi panas terik bhai ~
hitam aku semalam
ramai gila mamat mamat motor jalan jalan kat pantai petang petang 
huh , naik malu aku nak mandi
lepas tu , aku nak jalan jalan tangkap gambar pun boleh sempat ushaa
ayoyoyo !!

aku semalam agak gedik
jalan sekitar pantai membawa payung pink AVON (:
bersama t-shirt i <3 mozac >.<
ramai kot usha
haha  , gila !!

sebelah malam plak
makan dekat ikan bakar
gila kenyang kau !
padan muka
ingat dua lauk yang aku makan tak knyang
rupa rupanya pergh , lagi gile kenyang
penuh perut aku yang kechik nie
haha
penat gila
balik je malam tadi
terus aku tidur
melepak bhai ~
kbai <3

kejap lagi aku nak balik asrama
byebye blogger , bye blog aku
lame tak update
hehehe , sorry lah ye ? 
kbai , love u all 


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤