Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

BUDAK SEKOLAH LAGI

ARRGGHH 
BENCI BETUL DENGAR , BACE , TAIP AYAT TU
KENAPA AKU BARU 16 TAHUN ?
HAIYA =="
CEPAT LAH CUTI SEKOLAH LAGI
NAK DUDUK RUMAH
BOSAN LAH KAT SEKOLAH
PENAT
NANTI AKU AKAN RINDU MY HUBBY LAH
HEHE <3

HARI INI APRIL FOOL
AKU NAK UCAPKAN
SELAMAT HARI LAHIR KEPADA
* SITI HAJAR *
* MUHD KHUSHAIREY * 
* NOOR RAFIDAH *
SEBAB HARI INI HARI TERISTEMEWA BUAT DIORG
TAK LAMA BUFDAY AKU
WOW !
TERASA DAH TUA PLAK -.- 
PADAHAL BARU 16 TAHUN JEE <3

TO MY BLOG :
SORRY JARANG UPDATE KAU !! 
NANTI AKU TAK BALIK SELAMA DUA BULAN
LAMA BHAI ~

AKU AKAN RINDU SEMUA KAWAN KAWAN AKU
TAKECARE
NAIK CUTI NI AKU DAPAT RESULT
AKU YAKIN RESULT AKU TERUK
ESPECIALLY
F!Z!IK
HAHA , YAKIN NI
AKU DENGAN INI INGIN MENGATAKAN
AKU PASRAH DENGAN KEPUTUSAN YANG BAKAL AKU DAPAT
INILAH CONTOH PELAJAR CEMERLANG
SPM CANDIDATE ' 13
TAHUN DEPAN BHAI !!!!
TAKUT SEYH (:

OKAY LAH , SELAMAT TINGGAL SEMUA
BYEBYE RUMAH
SELAMAT DATANG SEKOLAH !!


( muka budak tak nak balik sekolah )
BARU AKU PERASAN AKU NIE GEDIK
YEAHH ! AKU NORMAL 
SEBAB PEREMPUAN MEMANG GEDIK LAH <3


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤