Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

TIDAK (!) TANAK (!)

MOOD : TANAK KEMBALI KE ASRAMA
NAK KEMBALI KE SEKOLAH :))

KAT FACEBOOK BANYAK GILA STATUS PASAL 
KEMBALI KE SEKOLAH
OUH , SHIT (!)
YANG KAU KAT LUAR TU
TAK APA
MASIH BOLEH PEGANG HANDPOHE
BOLEH ONLINE FACEBOOK
BOLEH JUMPA BF/GF
TAPI AKU ? AKU ?
SEMUA TAK DAPAT
MERANA SIAK (!)

AKU TAK KISAH
AKU LEBIH RELA STAY ASRAMA
SEBAB AKU TAK SUKE SEKOLAH HARIAN
AKU AGAK SUSAH NAK SESUAIKAN DIRI AKU KAT SEKOLAH HARIAN
SUSAH DOE NANTI NAK CARIK KAWAN
TAK PASAL-2
AKU KENA BULI
BENDA PALING BABI >.<

TAK APA
AKU AKAN CUBA LAKUKAN AZAM AKU TAHUN NIE
( nak buktikan dekat ZUHAIR azam form 4 aku pasti tercapai <3 )

NAK JADI THE BEST SENIOR EVER >.<
( perasan je aku +.+ )

NAK SETIA DEKAT HIM SAJE <3
( dia pun WAJIB setia pada yang satu )

TO MY SAYANG :
i harap u berjaya . jangan nakal-2 , jangan buat hal lagi . jangan curang . setia pada yang satu . yang penting AKU SAYANG KAU MORE AND MORE <3
nanti kite jumpa tau ? miss kau lah GEMOK (!)

FORM 4 ? SENANG
TAK TAHU LAH
KITA TENGOK LAH SENANG TAK SENANG NANTI
BELUM CUBA BELUM TAHU
AKU ANGGAP SENANG SEBAB RAMAI SENIOR KATA SENANG
THEN , DIORANG GIVE ME SOME SUPPORT 
THANX SENIOR . MUAAH <-- KHAS PUNYE (!)

OKAYH , AKU KENA TUNGGU LAGI 19 HARI KALAU NAK BALIK UNTUK RAYA CINA NANTI
AKU NAK JUGAK BALIK SEBAB MAK AKU BUAT KENDURI
AND 
AKU NAK JUMPA ' SI DEA'
HOPE 'SI DEA' DAPAT DATANG BERSAMA KELUARGANYA KE RUMAHKU
AMIN

SATU LAGI
AKU NAK BUAT STUDY GROUP DENGAN MEMBE-2 AKU
NAK KELUAR DATE DENGAN 'SO DEA' GAK (!)
PAKEJ 2 DALAM 1 DOE =.=

OKAYH LAH
DAH TIBA MASE NYA
AKU NAK MAKAN
THEN , NAK MANDI
SIAP-2 BALIK KE SYURGA IDAMAN SEMUA
opps , lupa
aku nak bergayut dengan IZZUDDIN JAAFAR lah
i tak kan lupakan u sayang
u je yang akan lupakan i nanti -.-
FOCUS TO MY STUDY , U TOO :)
MUUAAHH <3 <3

TO MY READER :
sorry blog aku tak sehebat blog korang lah (!)
aku tanak jadik blogger
aku nak jadik DOKTOR , NAK JADI ISTERI MITHALI , ANAK SEOLEHAH (!)
tuh the point utama :))

OKAYH
NAK CAKAP YANG AKU TAK AKAN ber-BLOGGER SELAMA SEBULAN
SEBAB DALAM JANGKA MASA ITU
AKU BERADA DI SYURGA YANG INDAH >.<
JANGAN NAK HACKED BLOG AKU BANGSAT =.=
AKU TAK SUKE (!) (!) (!)

IZZUDDIN : ILOVE U BIE
JANGAN NAKAL-2
NANTI I CALL U
NANTI 21 JAN , 22 JAN
KITA JUMPA TAU
JODOH , AJAL , MAUT
DITANGAN TUHAN
BENGKAK MATA I NANGES MALAM TADI
U BUAT I SEDIH JE >.<
SAYANG U KETAT-2 <3 <3


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤