Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

SIAPA YANG BERSALAH ?

SERIOUSLY
AKU KEBINGUNGAN
SIAPA YANG BERSALAH
KAU ATAU AKU ?
TOLONG BAGI AKU JAWAPAN YANG SEBENAR

LIHAT , TENGOK , DAN PERHATIKAN

LELAKI : I SEBENAR MEMANG NAK BAGI TAHU U PERKARA YANG SEBENAR TAPI I TAK SANGGUP . I INGAT NAK BAGI TAHU U SIKIT DEMI SEDIKIT 
GURL : U TIPU I . U PENIPU . KALAU BETUL U NAK KAPEL DENGAN SI DIA , TERUS TERANG DEKAT I , BIAR I BERUNDUR DIRI , I LEBIH RELA TENGOK U BAHAGIA BERSAMA SI DIA DARIPADA U KESUNYIAN BERSAMA DENGAN I .I NAK BERUNDUR DIRI LAH .
LELAKI : I TANAK U UNDUR DIRI . I SAYANG U SANGAT-2 . I TANAK LEPASKAN U . I NAK SI DIA YANG BERUNDUR DIRI , BUKAN U . U KEKAL SELAMANYA DENGAN I , JANGAN TINGGALKAN I SAYANG ?
GURL : KALAU BETUL U SAYANG I , KENAPA U KAPEL LAIN ? I RASA I NAK UNDUR DIRI , KESIAN AWEK BARU U , DIPERMAINKAN OLEH U . U KEKAL LAH DENGAN SI DIA BIAR I YANG BERUNDUR DIRI .
LELAKI : PLEASE SAYANG . U JANGAN UNDUR DIRI , BIAR DIA YANG UNDUR , I NAK U SEORANG SAHAJA SEKARANAG !!!

AKU BINGUNG
KAU NAK SIAPA ?
MANA SATU KAU NAK ?
AKU BINGUNG
KAU KATA KAU TAK SAYANG AWEK BARU KAU
TAPI 
KENAPA INI BERLAKU


KENAPA INI TERJADI ?
KAU TAK KESIAN KE KAT AWEK BARU KAU ?
KAU MEMANG KEJAM
TERPULANG KAT KAU NAK BUAT APA
AKU MALAS NAK KONGKONG KAU
AKU TAHU KAU SAYANG AKU
TAPI
ADAKAH KAU IKHLAS MENYAYANGI AKU ?
JAWABLAH SOALAN ITU =='

MUNGKIN INI BUKTI KAU SAYANG AKU

WALAUPUN KITA DAPAT JUMPA SEKEJAP
MASALAH STILL TAK DAPAT DISELESAIKAN >.<
AKU HARGAI PEMBERIAN KAU SAYANG <3 <3 
TERIMA KASIH SANGAT SANGAT
AKU HARAP KAU DAPAT SETTLEKAN HAL KAU BERSAMA SI DIA
AKU TANAK SI DIA GADUH DENGAN KAU KERANA AKU
AKU MEMANG MENYUSAHKAN KAU
TAPI
KAU LAGI KEJAM (!)


IZZUDDIN JAAFAR
|
|
|
|
|
V
CUBA KAU BERUBAH JADI SETIA PADA YANG SATU
AKU BOLEH
KAU MESTI BOLEH (!)

TOLONG SIMPAN PRESENT YANG AKU BAGI KAU TADI
SIMPAN BAIK BAIK
MUNGKIN 22 JAN NIE
HARI TERAKHIR KITE JUMPA KOT =.=
KALAU ADA JODOH , JUMPA LAH KAT SELANGOR NANTI
KBAI <3

AKU SAYANG KAU TRIPLE-2
JANGAN CURANG
INGAT JANJI KAU TADI >.<




❤ Past ❤ | ❤ Future ❤