Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

KAU BUKAN TERCIPTA UNTUK KU

MOTIVASI CINTA BUAT DIRIKU

cinta yang sejati harus ade pengorbanan . aku rela berundur diri demi lihat kau bahagia bersama si dea , insan yang sayangi (!) aku akan selalu mendoakan kebahagiaan kau dan dea sayang ♥ kbai

AYAT INI MEMBAWA MAKSUD YANG SANGAT MENDALAM
KALAU KAU PAHAM , BAGUS LAH
KATA KATA INI AKU TUJUKAN BUAT DIRIMU CAPITAL I
AKU TAHU KAU SUDAH TAK SAYANGKAN AKU
OLEH ITU
AKU MENGAMBIL KEPUTUSAN UNTUK UINDURKAN DIRI
AGAR ENGKAU DAN SI DEA BAHAGIA SENANTIASA
AKU AKAN SENTIASA MENDOAKAN
AKU TERPAKSA BUAT BEGINI
SEBAB AKU MERASAKAN AKU TAK DAPAT MEMBAHAGIAKAN DIRIMU SAYANG <3


KAU JUJUR PADA KU
KAU KATAKAN PADAKU
SEBAB KAU KAPEL LAIN IALAH
SEBAB KAU
KESUNYIAN 
KAU TIADA TEMAN
TELEFON KAU SENTIASA SENYAP DAH TIDAK BERDERING
AKU FAHAM PERASAAN KAU SAYANG 
AKU LEPASKAN KAU DENGAN HATI YANG TERLUKA SEBAB AKU TANAK KAU SEDIH BERSAMA DENGAN AKU
AKU TAK MAMPU BUAT KAU GEMBIRA
AKU SELALU BUAT KAU SEDIH
AKU SELALU MENYUSAHKAN KAU
MAAFKAN AKU SAYANG <3

AKU HARAP KAU BOLEH BUAT KEPUTUSAN YANG TERBAIK BAGI DIRI KAU
SEBAB SEMUA KEPUTUSAN BERADA DI TANGAN KAU
AKU HANYA MAMPU MENERIMA SAHAJA
ANDAI JODOH KITA BERPANJANGAN
INSYALLAH KITA AKAN BERSAMA 
KALAU TIDAK
AKU PASRAH + REDHA JE DENGAN KETENTUAN >.<

SEMALAM KAU JUJUR DENGAN AKU
KAU KATAKAN YANG KAU KAPEL LAIN SEBAB KAU BOSAN
NAK TEXTING DENGAN ORANG LAIN
KAU TAK SUKE DIKONGKONG
DAN
KAU TANAK KONGKONG AKU
OKAYH
MULAI HARI NI
SAAT NI
AKU TAK KAN KONGKONG KAU LAGI
AKU TAKKAN AMEK TAHU LAGI PASAL KAPEL-2 KAU
TERPULANG KAT KAU LAH NAK KAPEL BERAPA JUTA ORANG
HAK MILIK KAU (!)

KAU KATA KAU SAYANG KAT AKU LAGI BANYAK DARI KAU SAYANG AWEK BARU KAU
TAPI NAPE AKU HANYA 80% JE
SEBELUM NIE KAU SAYANGKAN AKU SEBNYAK 100%
KENAPA BOLEH HILANG 20% ?
DAN 20% TUH HILANG UNTUK AKU DAN KAU BAGIKAN DEKAT AWEK BARU KAU TUH
SAYANG KAU KAT AKU DAH BERKURANG WALAUPUN NILAI LEBIH BNYAK DARI AWEK BARU KAU
NMPAK SANGAT KAU DAH MULA SAYANGKAN AWEK BARU KAU
MULA2 MEMANG LAH SIKIT
TAPI DAH LAME2
MESTI SAYANG KAU KAT DIE MAKIN BANYAK
AKU YAKIN DAN PASTI :))

KAU CAKAP KAU NAK AKU TEMANKAN KAU SELAMANYA
HINGGA KE NAIK PELAMIN
TAPI KAU BOLEH KE JANJI ?
AKU BOLEH JE JANJI DENGAN KAU
TAPI KAU ?
KAU BOLEH KE ?
BARU 2 BULAN KAPEL
HATI AKU DAH 4 KALI BERKECAI BERDERAI
BAK KACA TERHEMPAS KE LANTAI
TERUK BERKECAI
KAU TAK TAHU PERASAAN AKU
AKU SETIA PADA KAU
AKU SUSAH NAK SETIA SEBELUM NIE
TAPI DENGAN KAU 
AKU TETAP CUBA BERLAKU SETIA
TAPI KAU ?
KAU TETAP PERMAINKAN AKU
KAU TETAP JATUHKAN AIR MATA AKU
BILE AGAK NYA
AKU AKAN GEMBIRA BERSAMA KAU ?
BILA AGAKNYE YA MASA TUH NAK TIBA YE ?

BUAT PENGETAHUAN KAU
AKU DAH BANYAK BERSABAR DENGAN KAU
BANYAK KALI KAU LUKAKAN HATI AKU
AKU BUKAN BATU
AKU BUKAN KAYU
YANG TADE PERASAAN
AKU MANUSIA
INSAN BIASA YANG LEMAH
KAU BUAT AKU TERSEKSA

BYE SAYANG (!)
KAU BUKAN TERCIPTA UNTUK DIRIKU
TAPI 
KAU KENA TAHU
HANYA KAMU
YANG KU CINTAI SELAMANYA <3 <3


KITA DAH KAPEL SINCE 26 NOVEMBER 2012 . HOPE U INGAT TARIKH KERAMAT TUH . TAPI I TAK TAHU KENAPA BILA ADE AWEK LAIN , U LUPAKAN I DAN TERUS KAPEL LAIN ? U DAH TAK SAYANG I KAN ? 

FOR THAT GURL : KAU TAHU TAK IZZUDIN TU DAH ADE KAPEL ? KALAU KAU TATAU , KEU MEMANG bodoh + mangkuk + bangang = ITULAH DIRIKAU PEREMPUAN >.< SUKASUKA JE KEBAS BALAK AKU (!)





❤ Past ❤ | ❤ Future ❤