Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

HAPPY FAMILY DAY

22 JANUARY 2012
TARIKH YANG PALING AKU IINGAT DAN KENANG SAMPAI BILA BILA
TARIKH ITU JUGALAH
YANG MENEMUKAN AKU
DAN 
SI DEA
YANG TELAH SEBULAN TIDAK BERJUMPA
SERIOUSLY
AKU RINDU KAU BIE
AKHIRNYE
TERUBAT JUGAK RINDU DIHATIKU KECILKU INI >.<

ACTUALLY
RUMAH AKU ADA BUAT SEDIKIT KENDURI
SO , RAMAI GILA MAK AKU JEMPUT
* DAH MACAM MAJLIS PERTUNANGAN PLAH -.- *
HAHA (:

AKU GADUH DENGAN IZZUDDIN JAAFAR SEBAB ADAKE PATUT DIA PERGI KAPEL LAIN ? TAK SETIA BETUL . CURANG LAH KAU (!)

THEN , INGAT TANAK JUMPA DIA MASE KENDURI . TAK SANGGUP NAK JUMPA DOE ! AKHIRNYA , DIA DATANG JUGAK , TAPI PERANGAI MACAM BUDAK BUDAK . YELAH , BUDAK TAK CUKUP UMUR LAGI . HEEE >.<

LEPAS DIA MAKAN , AKU AJAK DIA NAIK ATAS . KAMI LEPAK KAT TANGGA SEBAB KAT DALAM BILIK RAMAI SEDARA AKU . SO , MASA KAT TANGGA KAMI face-to-face SETTLEKAN MASALAH BODOH =.=

THEN , DAH BERBAIK . DIA PUN DAH PUTUS ( tatau lah betul ke tak ) PEDULI APA AKU :0 SEBELUM BALIK AKU BAGI DIA HADIAH . DALAM PAPER BEG ( mahal tau ) PAS TUH , DIA TARIK AKU AJAK PERGI DEKAT KERETA DIA . MAK AKU TENGOK JE . AYAH AKU PLAK , SENYUM . HAIYAA (!) 

THEN , RUPA RUPANYA DIA NAK BAGI AKU HADIAH
LAWA BHAI HADIAH DIA BALUT
PINK KALER <3
( tapi , kakak dia yang balut ) <--- KANTOI >.<


AKU HARGAI SANGAT SANGAT PEMBERIAN KAU SAYANG
TERIMA KASIH GEMOK (!)
HADIAH AKU BAGI DIA , GAMBAR TAK ADA LAH
BIAR LAH RAHSIA ANTARA AKU DAN DIA SAJE ^_^

---------- TAMAT KISAH KAMI ----------


SEKARANG , KEMBALI KEPADA TAJUK
YEAH (!)
MALAM TUH
SEMUA SAUDARA MARA AKU BERKUMPUL 
SO , KAMI BUAT HARI KELUARGA DEKAT
MELAKA INTERNATIONAL BOWLING CENTRE ( MIBC )
MEMANG MEMEKAK GILA LAH
MACAM PUSAT BOLING TUH , KAMI PUNYA
YEAH >.<

LEPAS HABIS GAME
SIAP ADE PENYAMPAIAN HADIAH ATAS PENTAS
BANYAK GAMBAR YANG DIAMBIL
SUME GAMBAR NAK TGOK , TNGOK KAT MUKA BUKU AKU
HEHE (!)
TAPI PALING KESIAN
GAMBAR AKU SIKIT GILA
SEBAB APA ??
SEBAB AKU JURUCAMERA
PONE AKU JADIK CAMERA
MAKLUMLAH 
PONE MAHAL LAH KATAKAN
HAHA >.<

NIE SIKIT SNAPSHOT GAMBAR AKU 


AKU +  IBU ( nak itam aku )
BAJU KAMI PAKAI BAJU SEMPENA FAMILY DAY
AYOYO
KANTOI LENGAN PENDEK >.<



SWEET KAN KAMI <3
YEAH , RAMAI GILA CAKAP KAT MUKA BUKU YANG KAMI MACAM
PASANGAN KAPEL >.<
KALAU BOLEH 
MEMANG KAMI NAK KAPEL
TAPI TAK BOLEH 
SEBAB
MAK AKU AND MAK IWAN
ADIK BERADIK
APTB 
:))

AKU SUKA TARIKH 22 JAN 2012
MISS THAT DAY
MUAAAH (!) :*
HEHEHE >.<



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤