Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

ALMOST 2 MONTH
TAK SANGKA
TAK AKU DUGA
DUA BULAN 
KEJAP JE KAN ?
TAPI DUGAAN YANG AKU TEMPUHI RASA MACAM DUA TAHUN BHAI ~
EYH , SALAH 
RASA MACAM 20 TAHUN 
HEHE >.<

OKAY LAH
AKU GEMBIRA BERSAMA SI DEA
* kadang kadang kot -.- *
TENGOK LAH SEJAUH MANA HUBUNGAN KAMI NI MAMPU BERTAHAN
SAMPAI KE PELAMIN KE TAK <--- macam apa yang kau impikan >.<
HOPE LAH KAN
AMIN :))


BUAT MASA DALAM 2 BULAN KAPEL NI
DAH TIGA KALI JE KAMI JUMPA
ITU PUN SEKEJAP JE <3
YANG PALING LAME MASE HANG OUT JALAN JALAN MELAKA
PENAT DOE -.-
JALAN DENGAN BUDAK BUDAK KAN
HAHA <--- sorry ? terngumpat (!)

AKU TENGAH PENING NIE PIKIRKAN HADIAH BIRTHDAY SI DEA NIE
SEBAB 
BUFDAY DEA DAH HAMPIR TIBA
TINGGAL A FEW DAYS JEE -.-
GEMPAK KAN ? HAHA
AKU INGAT NAK BAGI DEA PENYEPAK JE
BOLEH TAK ?
TAPI BIRTHDAY DEA AKU KAT SEKOLAH
SORRY SAYANG TAK DAPAT JUMPE
MWHEHEHEW >.<

TENGOK BLOG SI DEA
ADA GAMBAR AKU MASE MAKAN
MALU WOOO >.<


CANTIK KAN BLOG DIA ? JELES AKU DOE -.-

SERIOUSLY
AKU RINDU NAK TENGOK MUKA DIA
ALMOST 1 AND HALF MONTH KAMI TAK BERWEBCAM
RINDU DINDU GILA GILA <3

BILA NAK WEBCAM DENGAN KAU HUH ?
NIE LAST PICTURE YANG AKU AMEK
SEBELUM SEKOLAH MULA BAGI TAHUN 2012


TAPI SEDIH
LAME TAK DAPAT TENGOK MUKA DIA YANG HITAM TUH >.<
HAHA , TAPI MUKA TUH JUGAK YANG BUAT AKU CAIR BHAI <3
YAAAAUU ~

I ALREADY BORED -.-
MUUUAAAH :*



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤