Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

3 MINGGU DI SANA

BARU TIGA MINGGU KEMBALI KE SEKOLAH
TERASA KEPENATAN NYA
TERASA KEBOSANAN NYA
PENAT GAK JADIK FORM 4 NIE
BELUM FORM 5 LAGI =.=
TAK BOLEH AKU NAK BAYANGKAN LAH
PERGH , BUSY AS A BEE KOT >.<

NIE PUN DAPAT BALIK SEMINGGU CUTI
RAYA CINA KOT :))
KALAU TAK , TAK DAPAT AKU NAK BALIK NIE
PERGH 
MEMANG CUTI SAME JE DENGAN MASA KAT SEKOLAH
HOMEWORK BERLAMBAK BAK GUNUNG EVEREST KOT >.<
BANYAK GILA BEB (!)
ENTAH SEMPAT SIAPKAN 
ENTAH TAK BUAD LANGSUNG =='
HAHA
* apa nak jadik dengan aku nie huh ? *

YEAY
TADI SEBELUM BALIK AKU
DAPAT AMEK SEMULA PONE AKU YANG SUDAH BERADA
DI DALAM BILIK HEM SELAMA 2 TAHUN
LAMA GILA
OKAYH LAH TUH
NASIB BAIK MASIH ELOK DAN BOLEH DIGUNAPAKAI LAGI
SO , SEKARANG AKU ADE 4 PONE
SIAPA NAK PONE ? AKU BAGU FREE TAPI DALAM MIMPI
HAHA (!) <-- KEJAM AKU KAN ?

SEKARANG NAK CAKAP PASAL KEJAM LAH
AKU KEJAM KE KAU ?
AKU RASE KAU LAGI KEJAM
SEBAB KAU DAH ADE MAKWE TAPI NGAKU TADE MKWE
KAU DAH ADE KAPEL TAPI KAPEL LAIN LAGI ?
TAK SETIA PADA SATU
PERMAINKAN HATI AKU
SO , SALAH SIAPA SEKARANG ?
AKU KE KAU ?
KAU PRIVATEKAN RELATIONSHIP
AKU HANYA TUKAR JADIK SINGLE JE
SEBAB APA ?
SEBAB AKU NAK KAU RASA APA YG AKU RASE
TAK SALAH KALAU AKU KAPEL LAIN KAN ?
TAK SALAH AKU BUAT APA YANG KAU BUAT
KAN ADIL DAN SAKSAMA KAN SAYANG ?
SO , BARU HIDUP BAHAGIA SAMPAI MAMPOS (!)

AKU BOLEH SABAR LAGI DENGAN KAU
BERAPA BANYAK JANJI KAU DEKAT AKU ?
JANJI KOSONG APA ?
MACAM SPENDER TERBANG KE (?)
BODOH JE =.=

ISH , INGAT BALIK NIE AKU HAPPY SIKIT
TAPI TAK (!)
KAU TAK PERNAH BERUBAH
KAU LAIN LAH
KAU TAK MACAM EX AKU YANG PALING AKU SAYANG
MR CAPITAL Z
AKU NAK KAU SEMULA LAH
TAPI MR CAPITAL Z DAH TAK LAYAN AKU
DAH ADE AWEK LAIN LAH :(
huh (!)
MANA NAK DAPAT PAKWE MACAM MR CAPITAL Z EA ?
HURWM =-=

TATAU MACAM MANE NAK JUMPA KAU AHAD NIE
MAYBE AKU AKAN BUAT-2 TAK KENAL KOT >.<
MEMANG AKU TAK KENAL KAU LAH
KAU SIAPA DOE ? haha (!)

TAPE , KITE TENGOK MACAM MANE KEPUTUSAN NANTI
KALAU ADE JODOH , INSYALLAH DIIZINKAN TUHAN
KALAU TADE , PEDULI APA AKU 
HAHAHA . KENYATAANNYA KALAU KITA TAK BERSAMA AKU AKN BERASA SANGAT SEDIH :(
TAPELAH ,  APA BOLEH BUAD KAN ?

CUTI NIE AKU NAK JADIKAN CUTI YANG PALING AKU HAPPY
TANAK SEDIH-2 LAGI CUTI RAYA CINA NIE
NAK HAPPY SELALU
KAWAN AKU SUME HAPPY-2 JE
AKU TAK PON >.=
SABAR JELAH NATASHA
AKU KUAT BHAI ~ (!)

HOMEWORK , KERJA SEKOLAH
NAK SIAPKAN SEBELUM RABU SEBAB LEPAS TUH  NAK STUDY
NAK 9A+ LAH
DOAKAN AKU BERJAYA SEL;AMANYA TAU SAYANG <3
KBAI 
BOSAN + BADMOOD = MACAM FAK (!)_(!)


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤