Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

I AM SINGULAR (!)

26 NOVEMBER 2011 
TARIKH YANG AKAN AKU INGAT SAMPAI BILA BILA
AKU TAK KAN LUPAKAN TARIKH KERAMAT ITU KERANA
PADA MALAM TERSEBUT
KAU TELAH MEMBISIKKAN 
I LOVE U
KE TELINGA AKU
AKU TERKEDU SEBENTAR

DAN PADA 20 JANUARY 2012
KAU TELAH MENGATAKAN BAHAWA 
WALAUPUN KAU ADA KAPEL LAIN
TAPI SAYANG KAU KAT AKU TAK PERNAH HILANG
KAU PENIPU BESAR
KAU PENDUSTA
KALAU BETUL KAU SAYANG AKU
SAYANG AKAN AKU DENGAN IKHLAS
KAU TAK KAN CURANG DENGAN AKU
MANE JANJI YANG KAU TELAH KATAKAN ?
KAU SEORANG LELAKI MUNAFIK
SEPANGJANG KAPEL
HANYA AKU YANG JUJUR + SETIA KAT KAU
TAPI KAU ?
KAU TAK SETIA
AKU BARU DUDUK ASRAMA 3 MINGGU
KAU DAH KAPEL LAIN
PATUT LAH KAU TANAK LETAK AKU KAT DP KAU ?
PATUTLAH KAU JARANG UPDATE BLOG
PATUT LAH KAU PRIVATEKAN RELATIONSHIPKAU DARIPADA ORANG LAIN
AKU TAHU
AKU BODOH
DAN 
AKU JUGA TELAH DIPERBODOHKAN OLEH KAU
AKU TAK LAYAK UNTUK KAU

KENAPA KAU TUKAR PASWORD FB KAU ?
MESTI SEBAB KAU TANAK KANTOI NGN AKU LAGI KAN ?
MESTI KAU NAK BUAT RELATIONSHIP NGN GURL LAIN KAN ?
MESTI KAU NAK CLASH DENGAN AKU KAN ?
KEPUTUSAN SEMUA DI TANGAN KAU SAYANG
AKU TAK MAMPU BERBUAT APA APA LAGI
AKU HANYA INSAN YANG LEMAH

TERIMA KASIH SELAGI LAGI KERANA MEMPERJUDIKAN KASIH SAYANG AKU KAT KAU . AKU TAHU AKU BUKAN YANG TERBAIK UNTUK DIRIMU . KAU TERLALU SEMPURNA BAGIKU . INGATLAH , 30 NOVEMBER , PERTEMUAN KITE DI JAYA JUSCO MELAKA . INGATLAH SAYANG (!)



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤