Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

WEBCAM WITH HIM
YES
AKU DAH BERBAIK DENGAN DIA
DIA PUN DAH MINTAK MAAF KAT AKU
DAN
HUBUNGAN DIA DENGAN KAWAN DIA 
DAH ELOK
AKU HAPPY SANGATSANGAT TAU

MENAMBAHKAN KEGEMBIRAAN AKU IALAH
TADI
BERMULA DARI
JAM
8.30 MALAM - 11.04 MALAM
AKU WEBCAM DENGAN DIA
WALAUPUN DIGANGGU OLEH ADEK AKU YANG NAKAL TUH
AKU TAK BANYAK TANGKAP GAMBAR LAH
DIA JE
ASIK SNAPSHOT JE GAMBAR KAMI
AKU TAK SEDAR PAPE PUN
TETIBE JE
snap , snap , snap
GAMBAR DIAMBIL DAA

HAHA 
NIE GAMBAR YANG AKU DAPAT TANGKAP 


BHAHA
KELAKAR GILE MUKA DIA MASA TUH
AKU SURUH BUAT MUKA COMEL
DIA TAK RETI
DIA ASIK EJEK AKU JE
GERAM AKU DENGAN DIA
AKU MEMANG SAYANG KAU BIE


GAMBAR YANG AKU AMBIL CURIKCURIK
DIA TAK TAHU PUN BILA MASA AKU AMEK
PADAN MUKA KAU SAYANG
SIAPA SURUH KAU ASIK SNAP GAMBAR AKU JE
KAN GAMBAR KAU DAH KENA SNAP
BHAHAHA

TAPI
AKU MEMANG HAPPY HAPPY HAPPY
GILA MALAM NIE
MANE TAK NYA
MASA WEBCAM DENGAN DIA
DIA ASIK BUAT LAWAK JE
AKU SENTIASE TERSENYUM JE
COMEL BETUL DIA MALAM TUH
SEMUA BARANG YANG ADA KENA MENGENA 
ANTARA AKU DAN DIA
SEMUA DIA TUNJUK KAT AKU

AKU SAYANG KAU KETATKETAT BIE
MUAAHH 
JANGAN BUAT AKU SEDIH LAGI TAU

WEBCAM DENGAN KAU TADI
MEMBUATKAN RASA SAYANG AND CINTA AKU KAT KAU
BERTAMBAH KUAT
AKI HARAP KITE KEKAL SELAMANYA TAU
BUDAK NAKAL
BUDAK BUSUK
BUDAK KECIK
BHAHA ! BANYAK NAME UNTUK KAU SAYANG


P/S : BUAT PENGETAHUAN KAU SAYANG
AKU MEMANG TENGAH SEDIH SEBAB KAU
TAK PERGI PAHANG BESOK
AKU BARU INGAT NAK JUMPA KAU LAGI
NAK LEPASKAN RINDU KAT KAU
TADI WEBCAM
RINDU AKU BERJAYA LEPASKAN SIKIT JE
TAPE  , NEXT TIME KITE WEBCAM LAMELAME 
LAGI TAU BIE
ILYSM  <3




❤ Past ❤ | ❤ Future ❤