Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

TRIP TO PAHANG
WOOTWOOTWOOT
PENAT GILER SEMALAM
MANA TAK NYA
SATU HARI SUNTUK DUDUK DALAM KERETA JE

DAH LAH PAGI TUH KENA BANGUN AWAL PAGI
DALAM PUKUL 7 PAGI
( dah lame aku tak bangun seawal tuh )
THEN 
SIAPSIAPSIAP
PAS TUH
BERTOLAK
YEAAH 

SELAMA 3 JAM DUDUK JE DALAM KERETA
PERGH
SAKIT BADAN DENGAN KEADAAN JALAN NYA YANG TEROMBANG AMBING
MACAM NAEK ROLLER COASTER BEBEH
PERCUMA PUNYA
HAIYAA

JELES AKU TENGOK KAZEN AKU YANG LAIN TIDUR LENA JE
TAPI AKU ?
TAK TIDUR PUN
SIBOK MENGHAYATI PERMANDANGAN KELILING YANG DI PENUHI DENGAN HUTAN TEBAL DAN POKOK KELAPA SAWIT DIE =.=
SATU LAGI
MACAM MANA AKU NAK TIDUR
KEADAAN AMAT MEMILUKAN
BARU NAK LELAP
B0000SH 
AKU TERNGANTUK KAT KERUSI LA
JALAN DIE
ISSHH , MEMANG MENYAKITKAN HATI BETUL
TAMPAL SANA TAMPAL SINI
SENGKEK BETUL

MENYESAL AKU PERGI
KALAU TAK SEBAB MAK AKU SURUH
TAK HINGIN AKU NAK PERGI TAU -_-
LAIN LAH KALAU SUAMI AKU PERGI SAMA
NAK JUGAK AKU IKUT
BOLEH SAMASAMA NAIK PELAMIN YAAAW ^_^

SAMPAI SAN AWAL JUGAK LAH
SEMPAT AKU BERGAYUT DENGAN SUAMI AKU 
LAME LAGI
SIAPA SUAMI AKU PLAK ? =.=
SIAPA LAGI KALAU BUKAN IZZUDDIN JAAFAR
DIA CALL AKU GUNE NOMBOR RUMAH DIE
MANE TAK NYA
KREDIT DIA TADE
PARENTS PUN TADE RUMAH
SO
SAMBIL MENYELAM MINUM AIR LAH
APALAGI
DIA PUN GUNE LAH PELUANG YANG ADA UNTUK CALL AKU
SWEEET GILA KAU BIE <3

PAS TUH 
SAMPAI RUMAH PENGATIN
LUPA NAK BAGI TAHU
AKU PERGI PAHANG SEBENARNYA UNTUK HANTAR ROMBONGAN PENGANTIN LA
AKAK SEDARA AKU KAWEN DAA
SAMPAI JE SANA
PEGH , KEADAAN SANGAT SEDIH
TADE KOMPANG SIAK
TAK MERIAH MACAM KAT MELAKA
BOSAN =.= GRRR !
NASIB BAIK MAKANAN SEDAP

SEBENARNYA
AKU BARU NAK USHA MAMAT SORNG TUH
TAPI 
DIA DAH USHA DULU
BHAHA 
TAPI MALANGNYA
TAK DAPAT
KAZEN AKU PERGI CAKAP YANG AKU
already had been taken
MELEPAS SUDAH
TAPE 
AKU TAK KISAH
AKU TANAK KAU PUN LAH BUDAK
AKU DAH ADA SUAMI AKU SENDIRI
COMEL LAGI
NAMA DIA
MUHAMMAD IZZUDDIN JAAFAR <3

WALAUPUN TAK BEST KAT SANA
TAPI AKU PALING SUKA MAKANAN DIA
SEDAP GILE
NYUM NYUM NYUM
( ingat makanan je )
BHAHAA

PAS TUH
KAMI BERTOLAK BALEK DALAM PUKUL 3 PETANG
PENAAT GILA
SAMPAI MELAKA DALAM PUKUL 5.30 PETANG
KAMI SEMUA BERKUMPUL KAY RUMAH AKU'
THEN
LEPAKLEPAK SAMBIL MAKAN

NIE SEDIKIT GAMBAR YANG DAPAT AAKU SNAP LAH KAT SANA
TADE MOOD NAK TANGKAP GAMBAR KAT SANA
EEEEUUUU
TANAK PERGI PAHANG LAGI
WEEEERRK :P


AKU DALAM KERETA
YANG LAIN SEMUA TURUN PERGI TOILET
AKU MALAS =.=


SEBELUM BERTOLAK KE RUMAH PENGANTIN
BEREHAT DI SEBUAH RUMAH TUMPANGAN
( gambar aku tade sebab aku cemeraman daa )


SI KECIK RANIA'
YANG NAKAL
GILA CAMERA PLAK TUH


AKU + SYIRA 
DALAM KERETA
OTW
NAK BALEK MELAKA
TENGAH TUNGGU AYAH WANI BAWAK KERETA 
LAMBAT GILA
KETINGGALAN LAH

MEMANG PENAT GILA MASA KAT PAHANG
TAPI MALAM TU
AKU SEMPAT WEBCAM DENGAN SUAMI AKU 
SEBAB AKU TANAK DIA SEDIH
AKU PUN RINDU DIA
SO
KAMI BERWEBCAM LAME GILA :)


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤