Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

TAHNIAH :)

GEMBIRA TAK TERKATA
MANA TAK NYA
DUA IMPIAN AKU SELAMA INI
AKHIRNYA 
TERCAPAI JUGAK
PERTAMA
ALHAMSULILLAH
BERSYUKUR KEPADA ALLAH SEBAB AKU BERJAYA MEMPEROLEHI KEJYAAN
MENDAPAT 8A DALAM PMR 2011
APA YANG AKU IMPIKAN SEKARANG TELAH DOPEROLEHI

KEDUA
BATCH REVOLUTION TELAH BERJAYA MEMECAH RECOD SEKOLAH
DENGAN SERAMAI 105 DARIPADA 124 ORANG PELAJAR BERJAYA MEMPEROLEHI 8A
INI MEMBUKTIKAN BAHAWA SESUNGUHNYA
BATCH REVO BERJAYA MEMBUKTIKAN PADA SEMUA
YANG KAMI INI WALAUPUN NAKAL
* dipanggil batch maksiat oleh SETAN + DAJJAL *
BANYAK BUAT HAL KAT SEKOLAH
TAPI KAMI MAMPU MENAIKKAN + MENGHARUMKAN NAMA SEKOLAH
KAMI BUKAN CALANG CALANG ORANG 
KEJAHATAN KAMI BUKAN OENGHALANG KEJAYAAN KAMI
KENAKALAN KAMI MEMBUKTIKAN BAHAWA
KAMI MENJADI NAKAL UNTUK BELAJAR
( bukan hanya berlagak baik di depan cikgu )
WALAUPUN BANYAK MENJATUHKAN NAMA MOZAC
TAPI DENGAN RESULT PMR KALI INI
KAMI TELAH BERJAYA MENAIKKAN NAMA MUZAFFAR SYAH KEMBALI
KEPADA WARGA 1014
KAMI WARGA REVO SENTIASE MENDOAKAN KEJAYAAN ANDA
HOPE KALIAN DAPAT MENGEKALKAN KEJAYAAN KAMI INI SELAMANYA
E-X BOOLEH :)

REVOLUTION
KORANG MEMANG THE BEST
BERJAYA BUKTIKAN PADA SEMUA
KITA BOLEH MELANGKAH MAJU KE DEPAN
PADAN MUKA KEPADA SESIAPA YANG SELALU MENJATUHKAN BATCH KAMI
YANG SELALU MEMBUAT FITNAH KEPADA BATCH REVO
TERIMA KASIH KERANA MENAMBAH PAHALA KAMI
SAYANG KORANG TRIPLE FUCK ! >.<
LAIN KALI JAGA KAIN SENDIRI TAU KAWAN   ppfff =.=

YEAH
SYUKUR AKU MERUPAKAN SALAH SEORANG APENYUMBANG KEPADA NAMA SEKOLAH
# banggbanggabangga #
LEPAS NI
AKU HANYA PERLU TUNGGU HADIAH DARI ORANG
HAHA
TAK SABAR NYA
APA APA PUN
YANG UTAMA
AKU NAK BUAT KENDURI KESYUKURAN 

HOPE SEMUA WARGA REVO
KITA AKAN TETAP REVO SELAMANYA
KITA AKAN BERSATU
TAK KAN BERPISAH
MENGHARUNGI LIKU LIKU KEHIDUPAN BERSAMA SAMA
WE WILL BE UNITED :)
* tiru ayat orang . HEHE *
LANTAK AKU LAH
ADA AKU KISAH ? =.=

YANG TAK DAPAT 8A
TAPE
KORANG MEMANG THE BEST
KORANG MASIH MUZAFARIAN LAH
TAK KUAR PUN
BATCH REVO
SEMUA MASIH LAGI DI MOZAC
TADE YANG KELUAR SEBAB PMR TERUK
SEMUA RESULT BAIK PUNYA
BAIK , GEMPAK , HOT 
ITULAH KAMI
REVOLUTION SELAMANYA

TAHNIAH
TAHNIAH 
TAHNIAH
KEPADA PENTADBIR MOZAC
PENDIDIK DI MOZAC
KERANA TIDAK PERNAH MERUNGUT
MENGENAL PENAT LELAH DALAM MENDIDIK WARGA REVO YANG NAKAL NI
TERIMA KASIH
KAMI UCAPKAN
YEAH 
* mcm upin ipin *
SAYANG CIKGU
(: MAJULAH REVOLUTION UNTUK MUZAFFAR :)


KEPADA SESIAPA YANG PERNAH MEMBURUK BURUK KAN BATCH AKU
BAIK KORANG TUTP MULUT LAH SEKARANG 
KAMI DAH MEMBUKTIKAN KAMI BOLEH
RESULT KAMI THE BEST DARI YANG DULU
KAMI PECAHKAN RECOD
ULANG LAGI
PECAHKAN RECOD  LAH WEIYH
HAHA
BANGGA SIAK :)
AKU BERSYUKUR KEHADRAT MU ILLAHI
ALHAMDULILLAH  :D



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤