Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

SEHARI BERSAMA MU
30 NOVEMBER 2011
GILE RINDU TARIKH TUH
ADE BANYAK PERKARA BERLAKU

PERKARA PERTAMA :
AKU DAN IZZUDDIN HANG OUT SAMESAME.PERGI JALAN JALAN KAT MELAKA.PERGI JAYA JUSCO TANGOK MOVIE CERITA JALAN LAME(cerita yang membosankan sampai aku ngantuk.tak paham jalan  cerita lah sebenarnye).SELEPAS ITU,KAMI JALAN JALAN KAT TESCO,CARIK BARANG TAPI TAK JUMPE PAPE PON.LAST SEKALI,PERGI PUSING PUSING SEKITAR MC AKHIRNYE DAPAT JUGAK BARANG YANG AKU INGINKAN.


SELIPAR YANG BERJAYA MENARIK HATI AKU
DIBELIKAN OLEH IZZUDDIN AS GIFT FROM HIM
AKU SAYANG SANGATSANGAT SELIPAR NIEYH MACAM AKU SAYANG KAT DIA
AKU HARGAI SEGALANYA


PERKARA YANG KEDUA :
SEMASA TUNGGU BAS KAT MC,TETIBE PONE IZZUDDIN BERBUNYI.ADE MESEJ MASUK.AKU NAK BACE,DIA TAK KASIK.RUPA RUPANYE BARU AKU TAHU DIA CURANG DENGAN AKU.SEMUA RAHSIA DIA KANTOI SEBAB AWEK DIA YANG LAGI SATU KANTOIKAN(padan muka dia.tipu aku lagi)BTW,SEKARANG AKU DAH TAK RISAU SEBAB DIA DAH TAK CURANG LAGI.DIA DAH JADIK SEORANG YANG SETIA.AKU PUN  PERCAYAKAN DIA.SAYANG KAU!


AKU SAYANG KAU SANGAT SANGAT.JANGAN BUAT AKU MENAGIS LAGI TAU SAYANG.MUAH!




❤ Past ❤ | ❤ Future ❤