Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

SAMPAI BILA ?

KAU TAHU TAK 
AKU SAYANG KAU SANGAT-2 
TAPI KENAPA KAU CURANG ?
KENAPA KAU MINTAK KAPEL DENGAN AWEK LAIN ?
AWEK SEORANG PUN TAK CUKUP KE ?
CUBA LAH KAU SETIA PADA YANG SATU SAYANG :)
SUSAH KE ?
AKU BOLEH TAK KAN KAU TAK BOLEH ?
CUBA TAHAN DIRI KAU

KAU MEMANG JAHAT
KAU KEJAM
NASIB BAIK AWEK YANG KAU MNTAK KAPEL TUH
JUJUR DENGAN AKU
DIA SENDIRI TANYA AKU
KALAU TAK SAMPAI BILA-2 AKU TAK TAHU KECURANGAN KAU
 KAU DAH JANJI DENGAN AKU YANG KAU SETIA
TAPI MANA JANJI KAU ? MANA ?
TOLONG LAH JANGAN BUAT AKU HILANG KEPERCAYAAN TERHADAP KAU
AKU SAYANG KAU

SEDIH TAU AKU BILA DAPAT TAHU BENDA NIE
|
|
|
V





TENGOK ? LIHAT
NI KE BUKTI KAU SETIA KAT AKU 
MACAM NI TANDA KAU SAYANG KAT AKU ?
KENAPA KAU BUAT JANJI-2 KOSONG ?
JANJI YANG TAK BERMAKNA BAGI AKU
MACAM ORANG BODOH AKU MEMPERCAYAI KAU
KALAU SEKALI KAU BUAT , AKU MASIH BOLEH TERIMA 
TAPI TAK (!) TAK (!)
DUA KALI KAU BUAT AKU MACAM NI
NI YANG AKU TAHU
YANG AKU TAK TAHU , YANG AWEK KAU USHA BELAKANG AKU
TANPA PENGETAHUAN AKU ?
MACAM MANE TUH ? =.=
GERAM AKU DENGAN KAU (!)(!)(!) GERAM SANGAT-2 TAU 
TUH BARU DUA AWEK YANG KAU USHA JUJUR DENGAN AKU
KALAU AWEK YANG LAIN
AWEK YANG KAU USHA THEN , KAU CKP KAU SINGLE 
AWEK TUH TERUS TERIMA KAU SEBAGAI KAPEL DAN TAK JUJUR DENGAN AKU ?
MACAM MANE PLAK TUH ? HUH (!)
BENGANG SYALL =.=
SABAR LAH DENGAN KAU

DAH BANYAK KALI KAU BUAT MACAM NI
LAST PELUANG , AKU NAK TENGOK KAU MACAM NE
MASIH PLAYER LAGI KE ?
SEBULAN AKU STAY KAT ASRAMA 
DAN AKU TAHU MASA AKU KAT ASRAMA 
KAU SETIA PADA YANG SATU
BOLAH TAK KAU BUAT DEMI AKU ?

P/S
BUAT MASA NI , AKU MAAFKAN KAU (!) KAU JANGAN SESEKALI BERANI BUAT HAL LAGI TAU (?) INGAT PESAN AKU . KALAU KAU BUAT , MATI TAK BERNYAWA KAU AKU BUAT (!) KAU JANGAN MENYESAL TAU SAYANG (?) AMBOI , KES MENGUGUT PLAK (!) =.= HAHA (!) ADA AKU KISAH (?) I LOVE U SO FUCKIN DAMN SHIT <3 <3



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤