Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

PAHANG + JOHOR
TERASA PENAT PERGI MERANTAU TEMPAT ORANG RUPANYA
PAHANG
JOHOR
DUA DUA NEGERI NIE AKU PERGI ATAS SEBAB MENGHADIRI 
MAJLIS PERKAHWINAN
BUKAN AKU YANG KAHWIN
TAPI ORANG
AKU BILA MAHU KAHWIN PLAK NIE ?
ISH , GATAL PLAK >.<

OKAY
MAHU STORY PASAL PAHANG DULU
AKU TAK SUKA PERGI PAHANG SEBAB JALAN RAYA DIA BERKETAK KETAK
SAKIT BADAN AKU DUDUK DALAM KERETA SELAMA 3 JAM LEBIH
NAK MATI PUN HIDUP BALEK TAU
TAKL TENANG DOE =.=
SEPANJANG JALAN TAK BOLEH TIDUR
KEADAAN TAK MENGIZINKAN LAH
BENCI LAH
# TANAK PERGI KAU LAGI PAHANG #
( dah tekad )
MASA PERGI PAHANG
AKU INGAT SUAMI AKU PERGI
SO AKU TERINGIN NAK PERGI PAHANG
TAPI HUBBY TAK PERGI SEBAB AYAH DIA BUSY KERJA LAAH

NEGERI JOHOR PLAK
TEMPAT ASAL AKU SEBELUM KEMBALI KE MELAKA
LAME GILA AKU DUDUK JOHOR
MEMBESAR DI JOHOR KOT
RAMAI BALAK KAT SANA
* hee , izzuddin , tak mau marah tau . cite lame , zaman dungu jee +.+ *
MASA AKU KAT JOHOR
SUAMI AKU DATANG KAMPUNG AKU
( kat solok duku je )
RUGI AKU PERGI JOHOR
MENYESAL PUN ADA
TAK DAPAT JUMPA SUAMI AKU LA
SOBSOBSOB @.@
SABAR , DUGAAN DALAM HIDUP

MASA KAT JOHOR 
AKU SINGGAH AIR HITAM
JYEAAH
AKU DAPAT ANGRY BIRD
GILA BESAR 
BESAR DARI TAYAR KERETA TAU
HARGA DIA PUN MENARIK
RM54.90 TAU
CANTIK KAN HARGA DIA
HAHA 
AKU PAKSA MAK AKU BELI 
SEBAB ANGRY BIRD MERAH PATUNG KESUKAAN AKU
LIKE IT <3

THEN BERTOLAK BALIK KE MELAKA
JALAN SESAK DOE  _+_+_
SABAR JE
SAMPAI JE RUMAH
TETIBA
KAZEN AKU NGANJING AKU
DIE CAKAP MACAM NIE 
miera , tadi pakwe kau datang . carik kau . kau tade . haha , padan muka ! * SIAK JE KAZEN AKU * pas tuh , wani cakap plak , pakwe kau asik membebel je dengan aku . bosan aku ! dak alin plak , zuddin sibuk maen dengan dak kembar , die minat budakbudak doe !
MALU AKU >_<

TIBA TIBA MAK ITAM AKU KELUAR ( mak wani )
DIA CAKAP PLAK
MENAMBAHKAN MALU AKU
mira , tadi pakwe kau datang . cian dia , bosan . kau tade . die tercari cari kau lah .
DATANG MAK AKU MENYAMPUK
dia carik dak mira ke ?
MAK ITAM MENYEDAPKAN LAGI CERITA
a'ah ina , besan kau datang tadi . cari anak kau . nasib baek kau kat johor , kalau tak dah kawen dah . rajin betul menantu kau , die tolong mak dia angkat barang la . HAHA !
MENGONG GILA 
MALU AKU

LAGI BEST 
MASE TENGOK GAMBAR PENGANTIN
MAK AKU BOLEH CAKAP MACAM NIE
kak , nie gambar pakwe kau . menantu mama kan ? macam ni rupanya . rajin betul !
TUIH !
JELES AKU KAU SEKALI LAGI DAPAT PUJIAN SAYANG
HUH 
AKU TAK PUN =.=

APA APA PUN 
AKU TAHU KAU MEMANG RAJIN BUDAK
MENYESAL PERGI JOHOR
TAK DAPAT JUMPA KAU

tak apalah , ada jodoh , nanti kat SELANGOR kita jumpa . i mungkin pergi selangor . hope dapat jumpa u lagi . HEE <3



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤