Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

NINE DAYS MORE
AAAAAAAAAAARRRGGGGGGHHHHHHHH
RASA NAK LARI PECUT JE
JERIT KUATKUAT TAK DAPAT APA APA PUN
PERGH
KALAU KORANG JADIK AKU
APA KORANG RASE BILE BACA BENDA NIE


SUMPAH
SUMPAH
SUMPAH
AKU TAK TAHU APA APA
GILA KENTANG
TERKEJUT MAK
GRRR =.=

MASA AKU BUKAK BLOG MOZAC TADI
( baik kan aku , rajin gila bukak blog sekolah )
BHAHA
SEBENARNYA TAK ADA KERJA
CALL HIM
TAK ANGKAT 
YANG ANGKAT
MAK MERTUA AKU LAH
SUAMI AKU ADE KAT KEBUN
-.- HUH -.-

SYOK LAH BACE BLOG BACA SEKOLAH
BANYAK INFORMATION AKU TAHU
NAK CAKAP
TAHNIAH LAH KEPADA
SEBAB NAMA KORANG ADA DALAM BLOG SEKOLAH DIATAS KEJAYAAN YANG TELAH KALIAN KECAPI
YEAAAH !

KEMBALI KE TAJUK UTAMA
SEBENARNYA
AKU TERKEJUT BERUK TAU
AKU TAK TAHU BILA PMR KELUAR DOE =.=
TETIBA BACE JE
KOMEN CIKGU ROSNAH TUH
w t f
p p f f f f
GILA CUAK BHAI :3
ADUH
LAGI 9 HARI DERR :)
PERGH
MANTAP SIAK
CUAK ! CUAK ! CUAK ! CUAK

AKU HARAP AKU DAPAT STRAIGH A's LA
OPPPSSS
BUKAN AKU SEORANG
SELURUH AHLI REVO :D
APA APA PUN
NAK CAKAP
TERIMA KASIH
KEPADA MAMA ROSNAH
ATAS INFORMATION YANG BERGUNA TADI

KEPADA WARGA REVOLUTION 
JANGAN LUPA NANTI
PADA 22 DIS 2011
KITA AKAN BERJUMPA LAGI
INGAT
PAKAI BAJU IDENTITI BARU + SELUAR SLACK + KASUT HITAM
PELAJAR SEKOLAH YANG BERJAYA

REVOLUTION 100% STRATGHT PMR 2011

TIDAK LUPA JUGAK KEPADA 
SEMUA PELAJAR TINGKATAN 3 PADA TAHUN INI
SEMOGA KITA MENDAPAT KEJAYAAN 
AMIN :)

CLICK LAH  
<3



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤