Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

KHAS BUAT KAU

HASIL KERJA AKU SELEPAS 30 MINIT
BERJAYA AKU EDIT GAMBAR AKU BERSAMA DIA
AKU SAYANG DIA GILAGILA
MAYBE AKU BOLEH LUPAKAN CAPITAL Z
SETELAH IZZUDDIN BERADA DISISIKU
HARAP NYA BEGITU LAH

WALAUPUN BURUK HASIL KERJA AKU
AKU HARAP DIA HARGAI

ADUH , BOSAN PLAK HARI NI
SATU HARI SUNTUK TAK TEXT DIA
KREDIT TAK ADA LAH
TAK CHAT DENGAN DIA
DIA TAK ONLINE , DIA KERJA LAH

SEMALAM AKU LAWAN DENGAN DIA
SIAPA TIDUR LAMBAT AND BANGUN LAMBAT
SAH SAH AKU KALAH
MATA AKU TAHAN TIDUR LAMBAT
BANGUN LAMBAT PLAK ?
NAK MAMPUS APA
NANTI MAK AKU MARAH
ANAK DARA MANA BOLEH BANGUN LAMBAT =.=

HAHA , TAK PASAL PASAL AKU KENA DENDA SEBAB KALAH
NASIB BAEK DENDA TAK TERUK SANGAT
KALAU TAK , MERAJUK AKU
HAHA , GEDIK KAN
SIKIT SIKIT MERAJUK
(biarlah , nak uji kesabaran dialah)
AKU TAHU DIA BAEK , PENYABAR , SETIA
WALAUPUN NAKAL

APA APA PUN
AKU TETAP
SAYANG
CINTA
IZZUDDIN
<3

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤