Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

KAU THE BEST

TARIKH YANG AKAN AKU INGAT SELAMA BERSAMA KAU
26 NOVEMBER 2011
TARIKH YANG AMAT BERMAKNA BAGIKU
KERANA TUHAN TELAH MEMPERTEMUKAN AKU DENGAN SEORANG INSAN YANG AMAT TERISTIMEWA DALAM HIDUPKU



NAME GIVEN : MUHAMMAD IZZUDDIN BIN JAAFAR
AGE : RAHSIA
HAD BEEN TOGETHER SINCE 26 NOVEMBER 2011


LAFAZ JANJI DARIPADA SEORANG LELAKI :
PADA 28 NOVEMBER 2011 , SAYA IZZUDIN JAAFAR DENGAN INI BERJANJI TIDAK AKAN MENINGGALKAN NATASHA AMIRA NOR AZMAN , AKAN SELALU BERADA DISISINYA , SELALU MERINDUI DAN MENYAYANGIMU DAN SANGGUP LAKUKAN SEGALANYA DEMI IISAN YANG AKU CINTAI .

LAFAZ JANJI DARIPADA PEREMPUAN :
PADA 28 NOVEMBER 2011 , SAYA NOR NATASHA AMIRA NOR AZMAN DENGAN INI BERJANJI TIDAK AKAN MENINNGALKAN IZZUDDIN JAAFAR , AKAN MENYAYANGI MU , AKAN BERLAKU ADIL DAN SETIA KEPADAMU , TIDAK MENDUAKAN MU DAN SENTIASE BERADA DISAMPINGMU DALAM WAKTU SUSAH DAN SENANG .


HOPE HUBUNGAN KAMI BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.AMIN:)

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤