Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

ESOK ?


22 DIS 2011 
ESOK LAH TARIKH BERMAKNA TU
WOOOW 
CUAK GILA BABI LAH
ESOK JE RUPANYA 
HARI KHAMIS TU

PEJAM CELIK PEJAM CELIK
DAH TIBA MASA NYA
ESOK HARI YANG AMAT BERMAKNA BAGI AKU
DAH SELURUH PELAJAR TINGKATAN TIGA SELURUH DUNIA LA
SEBAB
KEPUTUSAN PMR 2011 AKAN DIUMUMKAN
TEPAT JAM 10 PAGI
TAKUT GILA

HUISH
SEMUA ORANG YANG MENGENAL AKU 
MENGHARAPKAN KEPUTUSAN YANG BAIK DARI AKU
TAKUT LAH
NAK LARI HUJUNG DUNIA BOLEH ?   
HAHAHAHA
# KAN BAGUS KALAU BOLEH =.= #

TAK APA
AKU YAKIN AKU BOLEH
YEAAAAHAAA !
dalam hati siapa yang tahu
MAAAAAAAAAAKK !!!!!!!
TAKUT LAAAAAAA !!!!!!!

AKU HOPE 
SEMUA MENDOAKAN KEJAYAAN AKU
DAN SELURUH PELAJAR TINGKATAN TIGA MOZAC
WARGA REVOLUTION
YEAHHH
KITA BOLEH
GO ON REVO
SAYANG KALIAN LEBIH <3 <3

ESOK
SELAPAS SEBULAN PAPER DITANDA
DISEMAK
DICHECK
SEGALA BAGAI LAH
AKHIR NYA
DEBARAN YANG DITINGGU
KIAN TIBA
MANA TAK NYA
SEBELUM NI
TAK PIKIR SANGAT 
TAPI BILA KATA 
BESOK
22 DIS 2011
SEMUA GENTAR
CUAKCUAKCUAK
MENGIGIL TANGAN DOE
ASAL CEPAT SANGAT MASA BERJALAN =_=

AKHIR SEKALI 
APA YANG HARAP
BESOK
KEPUTUSAN AKU BAIK
KEPUTUSAN YANG CEMERLANG
YANG MENGGEMBIRAKAN HATI AKU
DAN SELURUH FAMILY TERSAYANG
DAH LAH RAMAI CAKAP MACAM NI KAT AKU
|
|
v
" WOI , BILA RESULT KELUAR , MESEJ AKU TAU . ADA NOM AKU KAN ? "

" AWAK , JANGAN LUPA TEXT SAYA EA BILA DAH TAHU RESULT "

" DAPAT RESULT , TERUS TEXT "

TAKU MENYELUBUNGI TIDUR AKU MALAM NI
TAK LENA MY SLEEP THIS NIGHT LAH grr =.=
ADA JUGAK YANG BAGI AKU KATA KATA SEMANGAT

" ALA , KAU MESTI BOLEH PUNYA . KAU KAN PANDAI "

"JANGAN CUAK DOE =.= KAU CONFIRM 8A LAH "
* ayat ni yang paling takut *

"KAU ANAK CIKGU , MESTI 8A DALAM TANGAN LAH "
* lagi nk emngis dengar :( *

" AWAK BOLEH , SAYA YAKIN TASHA BOLEH !! "

"SAYANG , GUDLUCK . I YAKIN U BOLEH DAPAT KEPUTUSAN YANG BAIK "
* semestinya dari MY HUBBY <3 <3 *
( terima kasih IZZUDDIN JAAFAR )

CUAK , CUAK , CUAK , CUAK 

KEPADA YANG LAIN , NANTI DAH DAPAT RESULT , AKU AKAN TEXTING
KORANG . KORANG TUNGGU JE MESEJ MASUK . NANTI KITA DAPAT
SHARE SAMESAME :)



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤