Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

BENCI KAU
 APA MASALAH KAU  SEBENARNYA JANTAN
SETAKAT AKU TANAK BERWEBCAM DENGAN KAU JE
TU PUN KAU NAK MARAH KE
MACAM BODOHBODOH LAH KAU
MEMANG LAH AKU TAK NAK WEBCAM DENGAN KAU
SEBAB MASE TU
AKU NAK WEBCAM DENGAN SUAMI AKU
SO
BUAT APA WEBCAM DENGAN KAU
TAK ADA FAEDAH
BAIK AKU WEBCAM DENGAN HUBBY AKU

KALAU KAU TAK PUAS HATI DENGAN AKU
TAK PAYAH LAH
NAK MARAH MARAH AKU
BENCI BETUL LAH KAU'
LEPAS TU NAK unfriend AKU
IDONTCARE LAAHH
BILA KAU DAH UNFRIEND AKU
AKU APALAGI
MENAMBAH LAH PANAS DALAM HATI KAU
I block U TERUS
HAHA
PADAN MUKA KAU
TAK DAPAT CARIK AKU LAGI
NOMBOR KAU PUN AKU DAH BUANG
01235942*7
( saja nak jual muka kau . padan muka kau . lagi satu nom tu , korang try lah carik )

SIAPA YANG NAK KENAL DENGAN MAMAT PERASAN BAGUS TU
ADD LAH FB DIE
KALAU NAK NOMBOR DIA
HUH 
^
|
|
|
|
YANG KAT ATAS SANA TU
CUMA KENA PENUHKAN SATU NOMBOR JE
CARIK LAH SENDIRI

AKUGERAM BETUL DENGAN MAMAT TUH
AKU HANYA KAWAN JE DENGAN KAU
NAK KATA KAU BALAK AKU
TAK ! TAK ! TAK
SEBAB KAU HANYA EX-BF AKU
KISAH KITA DAH TINGGAL KENANGAN JE BODOH
KAU TAK BOLEH NAK SURUH AKU DENGAR CAKAP KAU
GGRRR =.=

KAU KAN DAH ADE AWEK BARU
JAGE LAH AWEK TUH BAEKBAEK
AWEK KAU PERNAH TANYA AKU 
APA KENA MENGENA AKU DENGAN KAU
SAMPAI AKU TERKELU
TAK TAHU NAK JAWAB APA
AWEK CUN , TAPI , PAKWE MACAM haraam -.-
BENGANG AKU DENGAN KAU

DAH LAH
MULAI SEKARANG 
KAU AND AKU
TAK PERNAH KENAL
KENANGAN KITA DAH JADI DEBU
( hebad siak ayat ! barvo !! )
BENCI KAU LAH

LAIN KALI
KALAU NAK KAWAN DENGAN AKU
JANGAN SUKA BUAT AKU MARAH
NANTI
MELALAK KAU KARANG

AKU BOSAN LAH NAK TULIS PASAL KAU 
JANTAN 
AKU BENGANG DENGAN KAU
BODOH
TRIPLE F UNTUK KAU !!
geram gila dengan kau 
BENCI 
BENCI
BENCI
TAPI LAMALAMA SAYANG
TAK MUNGKIN TERJADI
HAHAHA

AKU SAYANG BUDAK NAKAL SEORANG TUH JE
DIA SEORANG JE
TAK ADE YANG KEDUE DAN KETIGA
SIAPA LAGI KALAU BUKAN


MIHAMMAD IZZUDDIN JAAFAR 
NIE DIA BUDAK TUH <3



❤ Past ❤ | ❤ Future ❤