Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

i LOVE CAPiTAL ' Z ' SO MUCH
YES . AKU MASIH SAYANG KAU
TAK KAN LUPAKAN KAU
KERANA
DIRIMU AMAT BERHARGA BAGIKU :)
TIADA INSAN LAIN YANG BOLEH
MENGGANTIKAN DIRIMU DALAM HATIKU

AKU SUNGGUH SEDIH APABILA KAU MENGAMBIL KEPUTUSAN UNTUK BERPISAH
MAYBE ITU YANG TERBAIK BAGI KAU
AKU RELA LEPASKAN KAU KERANA AKU INGIN YANG TERBAIK UNTUK KAU
BIARPUN AKU YANG MERANA
ASALKAN KAU GEMBIRA

HARI DEMI HARI AKU LALUI TERASA BEGITU KOSONG
AKU RASA KOSONG KERANA TANPA KAU DISISI
AGAK SUSAH UNTUK AKU LALUI HARI DENGAN GEMBIRA
HARI HARI TAWA RIANG KU SEMAKIN MUNDUR

AKU SAKIT KERANA KAU
AKU MENANGIS KERANA KAU
BERAT SUNGGUH HATIKU UNTUK MELEPASKAN KAU
TERASA INGAN SAHAJA AKU PERGI MENINGGALKAN KAU SELAMANYA


AKU TIDAK BOLEH MELUPAKAN KAU
KAU LAH SATU-SATUNYA NYAWA AKU :D
AKU AKAN TETAP MENANTI DIRIMU HINGGA KE AKHIR HAYAT KU

PINTU HATIKU MASIH TERBUKA UNTUK DIRIMU SAYANG
AKU AKAN SENTIASA MENANTI DIRIMU
TETAP MENUNGGU
TERUS MENUNGGU SELAMANYA

AKU CINTA KAU SELAMANYA
CAPITAL Z ! <3


P/S : AKU TAHU AKAN ADA ORANG YANG GEMBIRA APABILA MENGETAHUI
AKU DAH BREAK KAN ? JGN KAU BERANI AMEK CAPITAL Z AKU . AKU AKAN TETAP PERTAHAN KAN CINTA AKU HINGGA AKHIR HAYAT !
KALAU KAU AMEK CAPITAL Z AKU , HIDUP KAU DALAM MUSIBAH . HOHO :)

JUJUR DAN IKHLAS DARI HATIKU ,
NORNATASHAAMIRANORAZMAN :))

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤