Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

the best forever
 SEDIKIT GAMBAR YANG BERJAYA AKU AMBIL SEMPENA MINGGU PASCA PMR :)



GAMBAR INI DIAMBIL PADA
MALAM ANUGERAH MUZAFFAR (MOZAC)


ALAT MUZIK YANG AKU MAIN PADA MALAM MAM
BONANG (SEJENIS ALAT MUZIK GAMELAN)


BOLA BOWLING
BERAT GILA AKU ANGKAT



SEMASA BOWLING AKU BALING
NASIB BAIK KAWAN AKU SEMPAT AMEK


INILAH AKU SEMASA DI PUSAT BOWLING MITC
SEBELUM MAEN , TANGKAP LAH GAMBAR DULU
(: HAIYA :)

MINGGU INI LAH AKU MERASAKAN BAHAWA PASCA PMR SANGAT MENYERONOKKAN . YAHUU . TAPI , APABILA SEMUA PELAJAR DAH HABID EXAM , PERGH , SUMPAH BOSAN . TAK DAPAT FORM 3 NAK KONKER ASRAMA =.=

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤