Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

KALIAN THE BEST



HOHO
INI DUA2 KAWAN AKU
TAPI , YANG AKMAL UH HANYA TINGGAL KENANGAN
AKMAL ADALAH BEKAS KAWAN AKU

STORY ABOUT THIS SWEET KAPEL :
-AMIRUL AKMAL ZAILANI
-MUZAFARIAN0913
-BAEK , SPORTING , NICE

-AFFIZAH SHAHARIN
-MY EX-BESTFRIEND
-BAEK , KELAKAR , COMEL
-SAYANG KAU <3

SEJUJURNYA , DEMI ALLAH
AKU SAYANG KORANG SANGAT2
MAYBE , AKU BUKAN YANG TERBAEK KOD
AKU TAK BOLEH BAHAGIAKAN KALIAN
AKU HANYA MAMPU UNTUK MEGECEWAKAN KALIAN
THANX KONGSI KEGEMBIRAAN KITE BERSAMA SELAMA INI
AKU HARAP HUBUNGAN KALIAN BERKEKALAN HINNGA KE AKHIR HAYAT
DAN JANGAN DAGUH2 LAGI OKAY ?
KITA KAN DAH PUTUS KAWAN
SO , DAH TADE AKU KAN YANG MENGHANCURKAN KEBAHAGIAAN KORANG

AKU PENAT MEMIKIRKAN HAL INI
DAN AKHIRNYA
AKU AMBIL KEPUTUSAN SALAH SEORANG DARI KITA KENA MENGALAH
AKU LAH YANG KENA MENGALAH
MENGUNDUR DIRI
AKU RELA DAN PASRAH
AKU PENAT MENANGIS DAH
AKU RASA PERSAHABATAN KITA DAH TAK MAMPU NAK DISELAMATKAN
JALN TERBAIK IALAH
PERPISAHAN

TAHUN DEPAN KITA DAH TAK SATU SEKOLAH
AKU HARAP KAU TAK LUPAKAN AKU
AND AKU
NEVER FORGET U SAYANG
AKU AKAN SENTIASA DOAKAN KEBAHAGIAAN DAH KEGEMBIRAAN BAGI KALIAN BERDUA
KALIAN LAH KAWAN AKU
WALAU HANYA DALAM KENANGAN !

❤ Past ❤ | ❤ Future ❤