Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

I.L.Y.S.M

NORAMIRUL AZRI MOHD HAMID :)

-SEKOLAH SUKAN NEGERI 9 ( ZAABA )
-BUDAK RAGBI
-BAIK , COMEL , NAKAL
-FOM4
-KUAT MERAJUK KOD :)
-AKU <HEART> AZRI

AKU KENAL DIA MASA DIA DATANG MOZAC
MASA TU ADA PERLAWANAN RAGBI
KENAL SECARA TAK SENGAJA
KAWAN AKU YANG MINAT DIA
AKU PLAK MINAT KAWAN DIA
NTAH MACAM MANA KAMI terTUKAR
TAK SENGAJA
SEMENJAK HARI TU
HATI AKU DAH TERPAUT DEKAT DIA
HE STOLED MY HEART !
BUT , i don care !

DAH LAME2 KENAL
TETIBE DIA MINTAK KAPEL
AKU CAKAP LEPAS PMR AKU TERIMA
DIA DENGAN SABAR TUNGGU
DAN LASTLY
KAMI BEING TOGETHER

KEGEMBIRAAN YANG AKU RASE TAK LAMA
LEPAS TU KAMI GADUH
AKU TAHU SALAH AKU
TAPI AKU TAK SENGAJA
AKU TERTIDO
SEBAB
AKU NGANTUK
DIA MERAJUK DAN LANGSUNG TAK LAYAN AKU
DAN BILA AKU ON PHONE
TANPA AKU DUGA
DIA MINTAK BREAK
SEDEH AKU BACE
TAPI TAPE
AKU SABAR
AKU AKAN SELESAIKAN DENGAN CARA BAIK DENGAN DIA
AKU TANAK KEHILANGAN DIA
DIA SEGALANYA BAGI AKU

AZRI , DENGAR SINI
TASYA CINTAKAN AZRI !!!!


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤