Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

h0h0 !

GEDEBUK
ADUH
BUSSH

SAKIT KAN KENA SEPAK
ITULAH YANG TERJADI
MACAM2 HAL LAH

OKE
SEKARANG AKU NAK CECITE
APA YANG AKU TEMPUHI MENJADI
TAHUN 2011
INI ADALAH TAHUN YANG
excited
WALAUPUN BERGELAR
calon pmr 2011

PERTAMA
SEMALAM ADE PROGRAM  DENGAN PELAJAR
STPM
BEST GAK
RAMAI GAK KENALAN BARU WALAUPON STPM
kerek

KEDUA
AKU SATU GROUP DGN ANK CIKGU NORIZAH
HAHA
NAMA ITU BUDAK
hafiz
LORH , CIAN SAMA ITU BUDAK
BANYAK KALI DIKACAU OLEH AKU
AKU MEMANG NAKAL
TAK RETI DUDUK DIAM LAH
SIAPA SURUH ANAK CIKGU
MALUMALU
KAN DAH KENA DENGAN
nornatasha amira

KECIAN KOE KAN HAFIZ
TAPETAPE GURAUGUARAU MANJA KAN

KETIGA
ESOK
PELAJAR TINGKATAN TIGA
SEKOLAH MENENGAH SAINS MUZAFFAR SYAH MELAKA
AKAN PERGI KE SDAR
YEAH
SAAT YANG DINANTINANTIKAN NA KELUAR DARI
BUKIT M0ZAC

ADUH
KENAPA KEJAP SANGAT EARK MASE BERLALU
CEPAT JERK MASE BERJALAN
DAH TIBE MASA LAH
AKUEH NAK OUT
NAK SIAPSIAP
PACKINGPACKINGPACKING

BUBYE ! :DD
❤ Past ❤ | ❤ Future ❤