Call Me Shaa :)

Le' Beauty



◕‿◕

❤ Ssup?
❤ Natasha Amigha
❤ Beatiful and Sexy
❤ April of 8
❤ Sekolah Tutup
❤ Please stalk me?
❤ Loveyou
❤ Leave Your FootPrint
❤ Thank You


Instagram



Kakao Talk



◕‿◕



Any question?

Thank You


Template Officialy: Aien Minhoo
Edit by: Natasha Amigha
Header: Kemetot Chomel

...mydream...

> yeah <
semua.orang.ada.impian.kan
aku.pun.ada
tak.normal.lah.seseorang.itu
jika.dia.tiada.impian
tapi.aku.taak.pasti.lah
impian.aku.ini.jadi.kenyataan.or.tidak
................................................
tidak.mengapa
aku.tidak.akan.putus.asa
akan.akan.cuba.sedaya.upaya.sampai.impian.akueh.terlaksana
mesti.kalian.nak.tahu.apa.impian.aku.kan
impian.aku.ada.banyak
tapi.buat.masa.ini.aku.bagi.tahu
DUA.sahaja.impian.aku
.................................................
pertama
.i.a.l.a.h
.................................................
aku.nak.dapat.8A.dalam.PMR.2011
!! aku.yakin.aku.BOLEH !!
aku.akan.berusaha
bukan.hanya.kata.kata
aku.akan.bukti.kan.pada.DUNIA.yang.akueh.boleh
.................................................
kedua
.i.a.l.a.h.
..................................................
aku.nak.jadi.anak.yang.solehah
nak.bangga.akan.kedua.dua.ibu.bapa
aku.sayang.mama.dan.ayah.aku
hanya.mereka.di.dalam.hati.aku
...................................................
lagi..satu
aku.nak.satu.benda.ini
dah.lama.aku.idam.idam.kan
kalau.sesiapa.baik.hati
beli.kan.lah.aku.ini.barang



ini.dia.barang.yang.aku.nak
ada.sesiapa.boleh.belikan.aku.tak
???


❤ Past ❤ | ❤ Future ❤